אודות

שלום שלום, כאן בהתהוות.

משתתפת שנים בפורומים בנושאי הורות – בין השאר בפורומים של ערוץ שבע, ובאתר באופן טבעי.

לפעמים מתחשק לי להרביץ נאום, וזה ארוך מדי בשביל הודעה בפורום, או לא מתאים לשם מסיבות אחרות.

החלטתי ליצור לי במת נאומים משלי. בתקווה שמעבר לכיף שלי לכתוב, הדברים שלי גם יתנו משהו להורים אחרים.

עוד הערות והבהרות:

אני אוהבת לכתוב כשאני עולה על משהו, כשמצליח לי, כשאני מרגישה שהבנתי, שהשיטה פועלת. כשזה לא המצב, כשאני מתלבטת, כשאני נבוכה מול התנהגות של ילד, כשאני מחפשת פתרונות – אז אין לי השראה לכתיבה. כיווני החיפושים שלי הם אחרים, דרכי החיפושים שלי שונות. לרוב אני לא מתלבטת בכתב. גם כשאני עצובה על משהו שלא עבד טוב, על תגובה שגויה שלי, על הזדמנות שהוחמצה – לרוב זה לא יגיע אל הנייר. כשאני נרגשת מהצלחה – אז אני מרגישה צורך עז לפרוק את ההתרגשות, להעלות על הכתב, לשתף – ואלו הדברים שיגיעו אל הבלוג. אם בעקבות כך ייווצר רושם שגוי של הצלחה הורית גורפת, הריני להכריז בזאת קבל בלוג ועדה שאני כמו כולן. עוד אמא שמגששת את דרכה במבוך הקסום של החינוך. ושיהיה בהצלחה לכולנו.

כשאני מזכירה את הילדים שלי – קחו את הפרטים בעירבון מוגבל. משתדלת לערבב שמות, גילאים, מינים, כדי לשמור ככל האפשר על האנונימיות הברוכה.

הרבה פעמים אני פונה אל הקוראות שלי, בלשון נקבה. כך נוח לי יותר, ומהכרת המציאות – ודאי רוב הקוראים הן קוראות. אבל מובן שגם אבות מוזמנים, וכשאתם נתקלים בלשון נקבה – הרגישו חופשיים לתרגם לעצמכם ללשון זכר.

אם קישור שהעליתי מעניין אתכן אך חסום לכן – מוזמנות לפנות אליי כדי שאתן תמצית. אני שואפת גם להעלות חלק מהדברים החשובים כפוסטים-אורחים בבלוג שלי, עם הזמן (מותנה כמובן בהסכמת כותביהם).

אם מצאתם את מה שכתבתי מועיל עבורכם, אשמח אם תפנו לכאן גם אחרים, שנראה לכם שיכולה להיות להם תועלת בכך. תודה.

אפשר לפנות אליי בכתובת behithavut @ gmail.com (למחוק רווחים כמובן).

כתיבת תגובה